Učitavanje...

Nema aktivnih predstava u ovoj manifestaciji!

Podaci o događaju

Woodstock 1969. – 2019., Pedeset nijansi queera

Garaža MSU
četvrtak, 23. svibnja 2019., od 21-23h 

Queer Zagreb Sezona, Eurokaz & MSU nisu zaboravili da  je od Woodstocka, znamenitog rock zbivanja jedne generacije, prošlo 50 godina i da okrugle godine služe za pravljenje i gutanje veselih i tamnih okruglica osjećanja i sjete.

U režiji Branka Brezovca, te uz Zdenku Kovačiček u ulozi Janis Joplin i Zlatka Burića Kiće u ulozi Joea Cockera, prostor underground atmosfere garaže MSU-a obasjavat će 50-metarske vizualizacije Ivana Marušića Klifa. Za glazbu se brinu i Greenhouse Blues Band i niz drugih izvođača a niz umjetnika, glumaca, VJ- i Djeva, zborova i plemenitih šarlatana (kao Cockeri, Hendrixi i, recimo, Baezove) podsjetit će nas, u nekom neodgovornom približavanju happeningu (tako se zvala rastresita, usputna forma, majka samosvjesti današnjeg performansa), na pogubljene intenzitete svake vrste koji su tresli temelje uhodanih navika vječnosti i kamenih obzora odmah iza susjedovih plotova.

Pomalo tugaljivo, a kao bi drugačije, približimo se slutnji da ako revolucije jedu svoju djecu, onda seksualne revolucije jebu svoju djecu.

Cijena ulaznice: 50 kuna

Zdenka Kovačiček je hrvatska jazz i rock pjevačica i jedna od najeinentnijih osoba na hrvatskoj glazbenoj sceni. S trinaest godina svoju vokalnu karijeru započinje u duetu 'Hani', gdje pjeva zajedno s Nadom Žitnik. Nakon što se duet razišao nastupa po Europi u raznim klubovima, gdje je pjevala s mnogim pozantim glazbenicima (Bill Haley, The Kinks, INK Spots i drugima) i otkrila svoj talent prema jazzu, soulu i bluesu, a po povratku počinje suradnju s najboljim zagrebačkim jazzerima Boškom Petrovićem, Miljenkom Prohaskom, Damirom Dičićem i mnogim drugima.

Tijekom svoje glazbene karijere surađuje s mnogim kultnim sastavima poput Nirvane (zagrebački trio), Timea, Bijelog dugmeta, YU jazz-rock selekcija, dok suradnja s Telephone blues bandom traje još i danas. Prisvajali su je poklonici rocka i jazza, vrijedila je kao sigurni pogodak na svakoj smotri bluesa i soula, izlazila je na pozornice glazbenog teatra, sakupljala nagrade i bila proglašavanja najboljim ženskim vokalom u državi.

1999. susreće mladog kompozitora Marka Tomasovića, vraća se širokoj publici s novim pop pjesmama i u izmijenjenim okolnostima diskografskog tržišta. Taj njen novi come back proglašen je za najveći come back godine. Pjesma "Žena za sva vremena" postaje njen najveći hit i nova šifra prepoznavanja Zdenke Kovačiček. Vraća je u vrh popularnosti, slijedi premoćna pobjeda na Zagreb festu 2000. a skladba "Vrati se u moje dane" osvaja hrvatske top liste. 

Zdenka je danas u svojoj najzrelijoj dobi sa 50 godina sjajne karijere iza sebe, još uvijek u samom vrhu hrvatske glazbene scene, veliki je uzor mladim generacijama, a pred njom su tek sada najveći projekti: kazališni i koncertni.

Branko Brezovec je studirao  filozofiju i diplomirao komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu prije upisa na Akademiju dramske umjetnosti gdje je 1986. diplomirao kazališnu režiju, Njegove prve predstave povezane su s Kazališnom grupom Coccolemocco, koju je osnovao i umjetnički vodio od svoje petnaeste godine, a koja je bila jedna od najznačajnijih alternativnih grupa sedamdesetih i osamdesetih godina u bivšoj Jugoslaviji. Njegov inovativni dramaturški pristup proširen je povezivanjem različitih tekstova, kultura, konteksta, jezika, redateljskih i glumačkih stilova u jednoj predstavi. On ispituje u još uvijek neistraženim mogućnostima dramskog teksta, slobodno koristeći reference iz raznih kultura (posebno s područja Srednje i Jugoistočne Europe), koje zatim kombinira s modernim redateljskim metodama. Od 2002. radi kao profesor na ADU u Zagrebu (Odsjek kazališne režije i radiofonije).