REGISTRACIJA

Kako mogu promijeniti svoju e-mail adresu?

Za promjenu e-mail adrese logirajte se na našu web stranicu ili, ukoliko ste već logirani, kliknite na “moj korisnički račun”. Ovdje možete promijeniti svoju e-mail adresu klikom na “promijeni e-mail adresu”.

Zašto je potrebno unijeti još jednu adresu dostave?

Nije neophodno unijeti dodatnu adresu za dostavu, ali možete imati i do 5 različitih adresa dostave za vaš korisnički račun. Adrese mogu biti različite od vaše glavne adrese ako npr. želite poslati ulaznice kao poklon ili niste kod kuće tijekom dana te želite da se one dostave na adresu vašeg ureda ili drugog mjesta stanovanja.
Možete imati do 5 različitih adresa za dostavu pod različitim kategorijama, npr. kuća, posao, itd., te na taj način izabrati željenu adresu dostave.

Zaboravio/la sam lozinku. Što mogu napraviti po tom pitanju?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, jednostavno kliknite na «logiranje», zatim na link «zaboravili ste lozinku?». Primit ćete e-mail s instrukcijama što napraviti. Zbog tajnosti podataka,
Eventim ne šalje lozinke e-mailom, nego u ovom slučaju primate link pomoću kojeg možete resetirati ili promijeniti svoju lozinku.

Povratak na vrh
PROCES KUPOVINE

Zašto Eventim ne omogućava podizanje ulaznica za sva događanja na blagajnama na dan događanja?

Zbog velikog broja događaja te zbog želja i mogućnosti samih organizitora, preuzimanje ulaznica na blagajnama nije moguće za sve događaje.

Zašto ne mogu naći željeni događaj pretragom po kategorijama?

Zbog činjenice da se za pregledavanje po kategorijama istovremeno koristi više sistema u više država, može se dogoditi da u prvom razdoblju neće biti prikazana sva događanja u pravim kategorijama. Preporučujemo korištenje opcija “brzo traženje” ili “detaljno traženje”, bez odabira kategorije.

Zašto ne mogu preko web stranice kupiti ulaznice za invalide?

Zbog tehničkih razloga trenutno nije moguća kupnja mjesta za osobe sa invaliditetom preko interneta. Informacije o mjestima za osobe sa invaliditetom i njihovoj dostupnosti možete dobiti na e-mail: Contact form . Hvala na razumijevanju.

Povratak na vrh
PLAĆANJE, PODIZANJE ULAZNICA I NAČINI DOSTAVE

Da li da ulaznice naručim običnom ili preporučenom poštom?

Uvijek savjetujemo odabir dostave preporučenom pošiljkom ili dostavu kurirskom službom budući da se takvim pošiljkama, za razliku od običnih, može ući u trag u poštanskom uredu ili u uredu kurirske službe u slučaju gubitka. Obična pošiljka opravdana je jedino u slučaju da, na primjer, u periodu dostave niste dostupni na zadanoj adresi te želite da vas ulaznice sačekaju u poštanskon sandučiću. Napominjemo da opcija dostave ulaznice običnom poštom više nije moguća. Eventim ne prihvaća odgovornost za ulaznice izgubljene u pošti ili od strane kurirske službe te ne prihvaća odgovornost za pravilnu dostavu od strane trećih osoba kao što su poštanski uredi ili druge kurirske službe. Eventim d.o.o. ne preuzima odgovornost za troškove nastale zbog nedostavljanja ili neuredno dostavljene pošiljke od strane trećih osoba. Isto tako Eventim d.o.o. ne smatra se odgovornim za povrat dodatnih troškova u slučaju otkazivanja ili odgode događaja (troškovi dostave, usluge, itd.).

Zašto za određene događaje nije moguće izabrati «plaćanje unaprijed»?

Opcija «plaćanje unaprijed» nije dostupna u sljedećim slučajevima:

- želite kupiti ulaznice iz inozemstva (plaćanje unaprijed dostupno je samo unutar Hrvatske) ili je događaj za manje od 10 dana (ulaznice kupljene opcijom «plaćanje unaprijed» mogu biti poslane tek nakon što iznos postane vidljiv na računu Eventima, za što je obično potrebno nekoliko dana, a nekoliko je dana potrebno i za dostavu samih ulaznica - IBAN: HR3524020061500023597).
- ukoliko ste izabrali ulaznice za više događanja, također je moguće da ova opcija neće biti dostupna s obzirom na različita vremena odigravanja događaja.

Želim platiti kreditnom karticom – gdje mogu naći CVV/CVC kod za verifikaciju na mojoj kreditnoj kartici? Što je CVV/CVC?

Riječ je o kodovima za verifikaciju znanima kao “Card Value Verification” (CVV) ili “Card Verification Code” (CVC). Oboje znače isto, Visa koristi CVV, a Mastercard CVC. Kod za verifikaciju je dodatak sigurnosti koji Eventim.hr zahtijeva kada se ulaznice naručuju telefonski (u slučaju dostupnosti ove opcije) ili putem interneta, a služi kao potvrda da je kupac zaista i vlasnik kreditne kartice.
Kod za verifikaciju pronaći ćete na pozadini kreditne kartice kao mali broj u polju za potpis. CVC/CVV kod je zadnja grupa brojeva (zadnja tri broja) u seriji.

Povratak na vrh
KAKO PREUZETI PRINT@HOME I MOBILE TICKET ULAZNICE

Kako preuzeti „print@home“ ulaznicu?

Nakon kupnje ulaznica uz odabir „print@home“ načina preuzimanja, kupac treba preuzeti ulaznicu u pdf formatu na svom Eventim korisničkom računu te istu otisnuti na vlastitom štampaču. Ovakve ulaznice biti će provjeravane/skenirane na ulazu događaja.

Kako preuzeti „Mobile“ ulaznicu?

Do daljnjega je moguća dostava „Mobile“ ulaznica na brojeve svih mobilnih operatera OSIM TELE2.

Nakon kupnje ulaznica uz odabir „Mobile“ načina preuzimanja, kupac dobiva SMS poruku na mobilni broj koji je upisao prilikom kupnje. SMS poruka sadržava link aktivacijom kojeg se prikazuje QR kod što predstavlja ulaznicu. Ispod QR koda istaknut je broj kupljenih ulaznica. Kupac prilikom ulaza na događaj treba prikazati dobiveni QR kod na svojem pametnom telefonu. QR kod će biti provjeren/skeniran prilikom ulaza na događaj.

Zbog čega za određene događaje nije moguće izabrati print@home i/ili Mobile način dostave ulaznica?

Za događaje za koje nije moguće organizirati provjeru/skeniranje print@home i/ili Mobile ulaznica nije ponuđena ova opcija.

Povratak na vrh
PITANJA POSLIJE USPJEŠNE NARUDŽBE

Odavno sam naručio/la ulaznice, no one još nisu stigle. Gdje su moje ulaznice?

Odavno sam naručio/la ulaznice, no one još nisu stigle. Gdje su moje ulaznice?
Eventim je posrednik u prodaji ulaznica i nije odgovoran za dostavu. Ako su ulaznice poslane preporučenom poštom, molimo vas da kontaktirate svoj lokalni poštanski ured. Ukoliko su ulaznice poslane preporučenom poštom ili kurirskom službom, ali su izgubljene, dostavit ćemo vam broj pošiljke na temelju kojeg možete pokrenuti potražnju. U ovom slučaju kontaktirajte nas na Contact form

Naplaćen mi je krivi iznos s kreditne kartice, zašto?

Pošaljite nam izlist računa vaše kreditne kartice s krivim iznosom na fax 01/655-2861 ili na Kontakt obrazac Molimo da napišete svoje ime i prezime, te broj telefona kako bi vas mogli kontaktirati. Provjerit ćemo naplatu i ispraviti eventualne nepravilnosti.

Naručio/la sam ulaznice preko interneta, ali nisam primio/la potvrdu. Je li moja narudžba zaprimljena?

Naručio/la sam ulaznice preko interneta, ali nisam primio/la potvrdu. Je li moja narudžba zaprimljena?
Moguće je da niste primili ulaznice zbog krive e-mail adrese ili drugih razloga. U tom slučaju kontaktirajte nas na Contact form . Napišite svoje ime i prezime, datum kada ste naručivali ulaznice i o kojem se događaju radi. Nakon toga ćemo vas obavjestiti je li vaša narudžba zaprimljena ili ne.

Povratak na vrh
OTKAZIVANJE/PROMJENE

Kupio/la sam ulaznice za događaj koji je otkazan. Što moram napraviti?

Eventim nije organizator događanja i zbog toga nije odgovoran za povrat novaca. No, to ne znači da ne činimo sve što je u našoj moći kako bismo osigurali povrat novca.

U rijetkim slučajevima (npr. promjene u cijenama od strane organizatora, dodatne naplate tražene od organizatora, itd.) može doći do situacije u kojoj se naplaćuje viša cijena ulaznice od one istaknute na ulaznici. U tom slučaju Eventim će refundirati samo cijenu ispisanu na ulaznici. Dodatni troškovi kao što su troškovi dostave, naknada za internetsku kupnju, neće ni u kojem slučaju biti refundirani. U slučaju da se događaj otkaže, ulaznica se može vratiti radi povrata novca u roku od dva mjeseca nakon planiranog datuma događanja i to na prodajnom mjestu na kojem je kupljena (ako je ulaznica kupljena putem interneta, vraća se na adresu Eventimovog ureda: Ulica Vice Vukova 8, 10 000 ZAGREB, nakon čega će biti stornirana, a novac vraćen na kreditnu karticu ili tekući račun – dok god uvjeti korištenja organizatora ili mjesta događanja to dozvoljavaju), osim u slučaju ako je Eventim ispunio sve svoje financijske obveze prema organizatoru događaja, te će se u tom slučaju povrat vršiti direktno od organizatora događaja o čemu će Eventim pravodobno obavijestiti prodajno mjesto.

U slučaju otkazivanja događaja i povrata novca, iznos cijene ulaznice, umanjen za sve dodatne troškove (troškovi dostave, usluge, itd.), bit će vraćen kupcu

• Ulaznice kupljene putem interneta na našoj web stranici www.eventim.hr ili preko web stranice nekog od naših web partnera - uplata izvršena kreditnom karticom biti će vraćena na istu kreditnu karticu. Molimo da se navedene ulaznice vrate na našu adresu: Eventim d.o.o., Ulica Vice Vukova 8, 10 000 Zagreb i po primitku ćemo izvršiti povrat sredstava.

Drugi načini plaćanja (plaćanje unaprijed) - obavijestite nas na Contact form o vašem broju računa i banci kako bismo mogli izvršiti povrat novca na navedeni račun i isto tako molimo da se navedene ulaznice vrate na našu adresu: Eventim d.o.o., Ulica Vice Vukova 8, 10 000 Zagreb i po primitku ćemo izvršiti povrat sredstava.

• Ulaznice kupljene na nekom od naših prodajnih mjesta - vratite ulaznice na prodajno mjesto na kojem ste ih i kupili i ostvarit ćete povrat iznosa umanjen za eventualne dodatne troškove (troškovi dostave, usluge, itd.)

• Uvođenjem zakona o fiskalizaciji, ulaznica više nema vrijednost računa već se izdaje račun uz kupljenu ulaznicu i kojeg je potrebno sačuvati do dana održavanja događaja.
Ukoliko se događaj odgodi ili otkaže, nije moguće vratiti ulaznicu i ostvariti povrat sredstava bez predočenja računa.

Kupio/la sam ulaznice za događaj koji je odgođen ili premješten na drugu lokaciju. Zbog promjene datuma i/ili lokacije ne mogu prisustvovati događaju. Što mogu napraviti?

Eventim nije odgovoran za informiranje kupaca ulaznica o mogućim otkazivanjima, odgodama ili promjenama mjesta događanja,. Unatoč tome, pokušavamo redovno obaviještavati korisnike o novonastalim situacijama.

Eventim će refundirati samo cijenu ispisanu na ulaznici. Dodatni troškovi kao što su troškovi dostave, naknada za internetsku kupnju, neće ni u kojem slučaju biti refundirani. U slučaju da se događaj otkaže, ulaznica se može vratiti radi povrata novca u roku od dva mjeseca nakon planiranog datuma događanja i to na prodajnom mjestu na kojem je kupljena (ako je ulaznica kupljena putem interneta, vraća se na adresu Eventimovog ureda: Ulica Vice Vukova 8, 10 000 ZAGREB, nakon čega će biti stornirana, a novac vraćen na kreditnu karticu ili tekući račun – dok god uvjeti korištenja organizatora ili mjesta događanja to dozvoljavaju), osim u slučaju ako je Eventim ispunio sve svoje financijske obveze prema organizatoru događaja, te će se u tom slučaju povrat vršiti direktno od organizatora događaja.

Ulaznice kupljene putem interneta na našoj web stranici www.eventim.hr ili preko web stranice nekog od naših web partnera - uplata izvršena kreditnom karticom biti će vraćena na istu kreditnu karticu. Molimo da se navedene ulaznice vrate na našu adresu: Eventim d.o.o., Ulica Vice Vukova 8, 10 000 ZAGREB i po primitku ćemo izvršiti povrat sredstava.

Drugi načini plaćanja (plaćanje unaprijed) - Drugi načini plaćanja (plaćanje unaprijed) - obavijestite nas na Contact form o vašem broju računa i banci kako bismo mogli izvršiti povrat novca na navedeni račun i isto tako molimo da se navedene ulaznice vrate na našu adresu: Eventim d.o.o., Ulica Vice Vukova 8, 10 000 ZAGREB i po primitku ćemo izvršiti povrat sredstava.

Ulaznice kupljene na nekom od naših prodajnih mjesta - vratite ulaznice na prodajno mjesto na kojem ste ih i kupili i ostvarit ćete povrat iznosa umanjen za eventualne dodatne troškove (troškovi dostave, usluge, itd.)

U svakom slučaju, Eventim d.o.o. ne može se smatrati odgovornim za troškove prijevoza, hotela ili slične troškove nastale zbog otkazanih/odgođenih/premještenih događanja.

Događaj je otkazan/odgođen/premješten na novu lokaciju. Zašto nisam obaviješten/a?

Eventim nije odgovoran za informiranje kupaca ulaznica o mogućim otkazivanjima, odgodama ili promjenama mjesta događanja,. Unatoč tome, pokušavamo redovno obaviještavati korisnike o novonastalim situacijama.
U svakom slučaju, Eventim d.o.o. ne može se smatrati odgovornim za troškove prijevoza, hotela ili slične troškove nastale zbog otkazanih/odgođenih/premještenih događanja.

Povratak na vrh
GUBITAK/KRAĐA/OTKAZIVANJE

Izgubio/la sam ulaznice/ukrali su mi ulaznice. Možete li mi pomoći?

Ulaznice su vrijednosni papiri i zbog toga nije moguća bilo kakva zamjena ili ponovno izdavanje u slučaju gubitka ili krađe. Kontaktirajte nas na Contact form

Ako se radi o ulaznicama za stajanje koje ne mogu biti identificirane (ulaznice su prodane kupcima bez uzimanja osobnih podataka), ne postoji mogućnost izdavanja zamjenske potvrde.

Uvođenjem zakona o fiskalizaciji, ulaznica više nema vrijednost računa već se izdaje račun uz kupljenu ulaznicu i kojeg je potrebno sačuvati do dana održavanja događaja. Ukoliko se događaj odgodi ili otkaže, nije moguće vratiti ulaznicu i ostvariti povrat sredstava bez predočenja računa.

Povratak na vrh
TEHNIČKI PROBLEMI

Zašto moram aktivirati cookies kada koristim stranicu www.eventim.hr? Što su cookies?

Cookies su informacije pohranjene na vašem hard disku koje služe boljoj funkcionalnosti Eventim portala. U standardnoj postavci, vaše računalo prihvaća cookies-e, a ukoliko ih želite isključiti, više vam neće biti dostupne opcije poput brzog odabira jednim klikom ili personalizirane početne stranice. Eventim d.o.o. ne služi se cookies-ima za pohranu osobnih podataka, stoga je vaša privatnost uvijek zagarantirana.

Povratak na vrh
NEWSLETTER

Kako se mogu registrirati za Eventim newsletter?

Kako biste se registrirali za primanje Eventim newslettera, kliknite na na našu web stranicu www.eventim.hr , upišite svoju e-mail adresu u polje „newsletter“ i kliknite “registriraj”. Nakon toga možete se registrirati na jedan ili više newslettera u sljedećim kategorijama:

- Koncerti, glazba
- Pozornica, kultura (Kabaret, klasika, ples, priredbe)
- Sport
- Obitelj (dječji programi, priredbe)

Nakon registriracije, primit ćete potvrdu e-mailom u kojem potvrđujete želite li zaista primati newsletter. Dupla potvrda osigurava da vaši podaci ne budu krivo upotrijebljeni. U svakom trenutku možete zatražiti odjavu od newsletter-a («Kako mogu otkazati prijavu na newsletter?) .

Također, možete se registrirati i u rubrici «Eventim – uskoro». U ovoj kategoriji možete pronaći izvođače koji će uskoro nastupiti u Hrvatskoj ili inozemstvu – budite prvi koji će saznati novosti o potvrđenim datumima.

Što je Eventim next/Ticket Alarm? Kako se registrirati?

Ova opcija omogućava vam da više nikad ne propustite određeni događaj. Na našim stranicama možete pronaći popis izvođača koji će uskoro nastupiti u Hrvatskoj – budite prvi koji će saznati sve detalje o samom događaju! Kliknite na sliku izvođača ili na «ostali izvođači» kako biste dobili kompletan popis. Upišite e-mail adresu ispod kratkog opisa izvođača kako biste zaprimili informacije neposredno nakon potvrde događaja.


Kako mogu otkazati pretplatu na newsletter?

Da biste otkazali prijavu na newsletter kliknite u primljenom newsletter-u na „impresum“ te na link „otkaži“ i pošaljite e-mail koji se pojavljuje bez dodatnih podataka. Vaša e-mail adresa tada će biti automatski uklonjena s liste.

Kao registrirani korisnik također možete otkazati primanje newslettera s naše web stranice. Logirajte se i kliknite na “moj korisnički račun” i izaberite zadnju opciju „newsletter i Eventim - uskoro“. Ovdje možete jednostavno otkazati pretplatu tako da deaktivirate kvačicu željenog newsletter-a ili uklonite ime izvođača s liste «Eventim – uskoro».


Povratak na vrh
EVENTIM BEZ BRIGE KUPNJA ULAZNICA

Što je Eventim Bez brige kupnja ulaznica (carefree)?

Uz plaćanje dodatne naknade, Eventim svojim kupcima pruža posebno pravo na povrat novaca za kupljene ulaznice. U skladu s navedenim uvjetima, pravo na povrat novaca omogućeno je od datuma kupnje ulaznica pa do početka samoga događaja: opći uvjeti korištenja
U slučaju nesretne okolnosti, odnosno okolnosti koje su pokrivene uslugom Eventim Bez brige kupnja ulaznica, u skladu s općim uvjetima korištenja, odmah nas izvijestite (najkasnije dva sata prije početka priredbe) na telefonski broj 060 55 00 11, poziv iz fiksne mreže 3,49kn/min, poziv iz mobilne mreže 4,78kn/min. Operator usluge: Skynet Telekomunikacije d.o.o., +385 1 55 77 555. Ukoliko Vam se ne javi naš djelatnik molimo da na automatskoj sekretarici ostavite poruku sa svojim kontakt podacima i podacima o priredbi i za koliko ulaznica želite ostvariti povrat novca, kao i kratki opis okolnosti. U istom roku možete i poslati e-mail poruku na adresu bezbrige@eventim.hr, s tim podacima.
Naknadno ste dužni dostaviti poštom i slijedeće dokumente:
- kratku pisanu obavijest s vašim osobnim i bankovnim podacima
- kopiju računa koji ste dobili prilikom kupnje ulaznica
- originalne neoštećene ulaznice za koje želite povrat novaca
- liječničko izvješće ili druge potvrde i dokaze u skladu s općim uvjetima korištenja
Navedene dokumente šaljete na sljedeću adresu:
Eventim d.o.o.
Ulica Vice Vukova 8,
10000 Zagreb

U slučaju potrebe Eventim će od Vas zatražiti pojedina objašnjenja ili nadopunu dokumentacije.

Eventim je dužan odlučiti o Vašem zahtjevu u roku od 30 dana pod uvjetom da mu je dostavljena kompletna i valjana dokumentacija.

Napomena: nepotpuna ili netočna dokumentacija može utjecati na duljinu trajanja postupka!

Kako ostvariti Eventim Bez brige kupnju ulaznica?

Mogućnost odabira opcije Bez brige kupnja ulaznica pojavljuje se tijekom postupka kupnje ulaznica kao dodatni korak u kojem odlučujete želite li koristiti uslugu Eventim Bez brige kupnju ulaznica. Klikom miša na opciju DA prihvaćate opće uvjete korištenja i aktivaciju usluge. Eventim Bez brige kupnja ulaznica pojavit će se kao zasebna stavka u specifikaciji troškova (5,5% od vrijednosti odabranih ulaznica). Obratite pozornost na činjenicu da se naknada za Eventim Bez brige kupnja ulaznica uvijek odnosi na čitav sadržaj košarice.
Eventim

Bez brige kupnja ulaznica može se odabrati isključivo tijekom postupka kupnje ulaznica te se ne može doplatiti naknadno.

Što u slučaju nesretne okolnosti i kako ostvariti pravo na povrat?

U slučaju nesretne okolnosti, odnosno okolnosti koje su pokrivene uslugom Eventim Bez brige kupnja ulaznica, u skladu s općim uvjetima korištenja, odmah nas izvijestite (najkasnije dva sata prije početka priredbe) na telefonski broj 060 55 00 11. (Cijena poziva iz fiksne mreže 3,49kn/min, poziv iz mobilne mreže 4,78kn/min. Operator usluge: Skynet Telekomunikacije d.o.o., +385 1 55 77 555.) Ukoliko Vam se ne javi naš djelatnik molimo da na automatskoj sekretarici ostavite poruku sa svojim kontakt podacima i podacima o priredbi i za koliko ulaznica želite ostvariti povrat novca, kao i kratki opis okolnosti. U istom roku možete i poslati e-mail poruku na adresu bezbrige@eventim.hr, s tim podacima.
Naknadno ste dužni dostaviti poštom i slijedeće dokumente:
- kratku pisanu obavijest s vašim osobnim i bankovnim podacima
- kopiju računa koji ste dobili prilikom kupnje ulaznica
- originalne neoštećene ulaznice za koje želite povrat novaca
- liječničko izvješće ili druge potvrde i dokaze u skladu s općim uvjetima korištenja
Navedene dokumente šaljete na sljedeću adresu:
Eventim d.o.o.
Ulica Vice Vukova 8
10 000 Zagreb

U slučaju potrebe Eventim će od Vas zatražiti pojedina objašnjenja ili nadopunu dokumentacije.

Eventim je dužan odlučiti o Vašem zahtjevu u roku od 30 dana pod uvjetom da mu je dostavljena kompletna i valjana dokumentacija.

Napomena: nepotpuna ili netočna dokumentacija može utjecati na duljinu trajanja postupka!

Povratak na vrh
NAKNADA ZA OBRADU NARUDŽBE

Što podrazumijeva naknada za obradu narudžbe?

Naknada za obradu narudžbe iznosi 10 kuna te podrazumijeva naknadu za dodatne administrativne i materijalne troškove, troškove bankovnih transakcija te ostale operativne troškove. Pri tome, naknada se odnosi na pojedinu kupnju, a ne na broj kupljenih ulaznica.
*Maksimalan broj ulaznica koje se mogu kupiti u jednoj narudžbi je najčešće 9. Ovaj broj podložan je uvjetima organizatora.

Zašto ste se odlučili na uvođenje naknade?

Kako bismo klijentima nastavili pružati široki spektar događanja, visoku razinu usluge s razgranatom mrežom prodajnih mjesta, osigurati najbolje uvjete pri online kupovini ulaznica te uspješno odgovorili na zahtjeve tržišta bilo je nužno uvesti naknadu za obradu narudžbe. Sve veći trend smanjenja pretprodajne provizije za prodaju ulaznica te plaćanje naknade prodajnim mjestima na kojima su ulaznice dostupne glavni su razlozi uvođenja naknade. Također, sve veći sigurnosni izazovi na području online financijskih transakcija kao odgovornog distributera ulaznica primorale su nas na ulaganja koja će na najvišem mogućem nivou osigurati tajnost i sigurnost vaših podataka.

Postoji li praksa naplate naknade u inozemstvu?

U inozemstvu već postoji praksa naplate operativnih troškova. Naravno ona ovisi o mnogo čimbenika. Naknada za obradu narudžbe ulaznica razlikuje se od zemlje do zemlje. Svaka tvrtka mora se prilagoditi specifičnostima tržišta, kao što su kupovna moć potrošača, zakonodavne obveze i sl. Napominjemo kako Eventim pokriva široki raspon događaja u inozemstvu. Uz našu uslugu, naši kupci ne moraju platiti međunarodnu poštarinu, troškove međunarodnih bankovnih transakcija i dodatne troškove za kupnju ulaznica za događaje u inozemstvu.

Zašto naplaćujete istu cijenu naknade za ulaznicu printanu kod kuće i kartu kupljenu na vašem prodajnom mjestu?

Svaka usluga distribucije ulaznica generira određeni trošak. S obzirom na rast prodaje online ulaznica potreban je veći broj djelatnika na ulazu događanja koji će pregledati ulaznicu te u slučaju poteškoća s provjerom riješiti problem na licu mjesta. S druge strane postoji trošak naknade prema poslovnim partnerima, odnosno prodajnim mjestima na kojima su dostupne naše ulaznice. Uvijek ćemo napraviti sve kako bi naši kupci dobili najbolju uslugu.

Gdje korisnici vaših usluga mogu kupiti ulaznicu bez plaćanja naknade?

Naknadu za obradu narudžbe naplaćuje se na svim kanalima distribucije ulaznica.

Mogu li hrvatski kupci kupiti ulaznicu za koncert na jednoj od ostalih tvrtki Eventim grupacije koja nije uvela naknadu?

Događaj pušten u prodaju putem Eventim sustava u Hrvatskoj može biti u prodaji kroz Eventim sustav i u ostalim zemljama u kojim djeluje Eventim grupa, kako putem online platformi tako i putem prodajnih mjesta. Kupci svakako mogu kupiti ulaznicu u inozemstvu, ali tada moraju platiti troškove dostave ulaznica i eventualne druge naknade koje vrijede u toj zemlji.

Nije li uvođenje naknade zapravo stvaranje profita na račun korisnika?

Uvođenje naknade bilo je neizbježno ako želimo zadržati bogatu ponudu i visoku kvalitetu usluge, koja podrazumijeva širok izbor događanja te mogućnost za online kupovinu ulaznica ili u širokoj mreži prodajnih mjesta. Također, sve veći sigurnosni izazovi na području online financijskih transakcija kao odgovornog distributera ulaznica primorale su nas na ulaganja koja će na najvišem mogućem nivou osigurati tajnost i sigurnost vaših podataka.

Zašto niste osigurali sredstva potrebna za nadoknadu troška obrade narudžbe povećanjem provizije organizatorima događanja već ste naknadu naplatili samo kupcima?

Organizatori događanja također su svjesni zahtjeva tržišta, moraju zadovoljiti mnoge zakonske regulative, što podrazumijeva plaćanje mnogih davanja i pristojbi te i sami moraju prilagoditi cijene ulaznica. Svakako nastojimo uskladiti zahtjeve organizatora i potrebe kupaca.

Povratak na vrh